مریم
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خاطرات من و آدرس niloofar.khatere.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 27
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 40
بازدید ماه : 39
بازدید کل : 20057
تعداد مطالب : 3
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 27
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 40
بازدید ماه : 39
بازدید کل : 20057
تعداد مطالب : 3
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1

خاطرات من
من تو این وبلاگ خاطراتمو مینویسم
جمعه 4 شهريور 1390برچسب:, :: 1:16 ::  نويسنده : n!lo0f@r       

اون موقع ما خونمون طبقه دوم بود.یه همسایه داشتیم طبقه اول.اونا یه دختر داشتن راهنمایی بود.من همیشه میرفتم خونه اونا.یه روز تو فصل امتحانات دختره اومد خونمون که منو ببره اما چون فصل امتحانات بود مامانم نذاشت

خلاصه من ناراحت شدم و رفتم تو اتاقم.بعد از 10 دقیقه اومدم بیرون به مامانم گفتم بیا با هم بازی کنیم.مامانمم قبول کرد.گفتم من در نقش مریم(دختر همسایه) و تو هم در نقش مامان بازی کن.من میام در خونه میگم نیلوفرو بدین ببرم خونمون و تو اجازه نده

مامان منم قبول کرد.من رفتم بیرون در زدم.به مامانم گفتم نیلوفرو میدین ببرم خونمون ؟؟؟مامانم گفت نه!!!بعد من گفتم باشه،خدافظ،من رفتم خونمون.!!!!!!!مامانم گفت کجا میری؟؟؟؟؟؟من گفتم مگه من مریم نیستم؟دارم میرم خونمون

و بدین سان سر مادرم را شیره مالیدم و به خانه آنها رفتم

 

اگه خوشت اومد نظر بده


نظرات شما عزیزان:

zahra
ساعت13:23---6 دی 1392
من اومدم لينك هم كردم نياي ديگه نميام.

دریایی
ساعت10:06---11 شهريور 1390
سلام نیلوفرجون.
خیلی باحال بود خاطرت.بازم از این کارا بکن .راستی ب منم سربزن.


گیسو
ساعت20:32---5 شهريور 1390
سلام نیلو جون این وبت رو لینک کردم من رو هم تو وب بلینک

کیوین
ساعت19:06---4 شهريور 1390
ای شیطووووووووووون عجب کارایی کردیاااااااااا

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: